* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. وکیل در شمال تهران | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

وکیل در شمال تهران

وکیل تخلیه و نحوه گرفتن دستور تخلیه
ژانویه 28, 2020
وکیل در نیاوران
فوریه 4, 2020

روش انتخاب  وکیل در شمال تهران

وکیل شمال تهران : براي هر يك از ما كاملاً روشن است كه اگر از يك حوزه تخصصي سررشته نداريم، گريزي نيست جز توسل به افراد كاردان. براي مثال،‌ اگر اتومبيل يا وسايل منزل شما نياز به تعمير داشته باشد، به دلیل پيچيدگي طراحي آنها، در بیشتر موارد نمي‌توانيد شخصاً اقدام به تعمير يا راه‌اندازي مجدد آن كنيد و مجبور هستيد كه به شخصي كه از نظر فني و تخصص مهارت دارد، كمك بگيريد. 

نمونه‌هايي از اين دست که بیانگر نياز ما در امور مختلف به افراد متخصص است، فراوان است و در این میان، مراجعه به وکیل نیز چنین مبنایی دارد. اما سوال این است که در مراجعه به وکیل باید چه نکاتی را مورد توجه قرار دهیم؟ در گفت‌وگو با کارشناسان به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

میزان حق الوکاله وکلا چگونه تعیین میشود؟

بعد از تایید توانایی بهترین وکیل شرق تهران، نوبت به انعقاد قرارداد با وی میرسد،

آنچه که در این خصوص ملاک عمل خواهد بود توافقی است که بین وکیل و موکل صورت می گیرد. به این ترتیب، این توافق می تواند بیشتر، کمتر یا برابر تعرفه ای باشد که در آیین نامه پیشبینی شده است.

به طور کلی حق الوکاله وکیل صرفا بر اساس توافق میان وکیل و موکل میباشد و هرچقدر تجربه و تخصص وکیل در حیطه فعالیت خود بیشتر باشد مطمئنا حق الوکاله نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه هایی هم وجود دارند که شامل حق الوکاله نمیباشد و موکل ملزم به پرداخت آن میباشد مانند هزینه های مربوط به ثبت دادخواست و اوراق و حق الزحمه مربوط به کارشناسی و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *