* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. بهترین وکیل اخذ سند رسمی | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

بهترین وکیل اخذ سند رسمی

بهترین وکیل مجرب تهران
بهترین وکیل مجرب تهران
ژانویه 26, 2018
بهترین وکیل متخصص داوری
بهترین وکیل متخصص داوری
ژانویه 26, 2018
نمایش همه
بهترین وکیل اخذ سند رسمی

بهترین وکیل اخذ سند رسمی

اخذ سند رسمی توسط بهترین وکیل اخذ سند رسمی

وکیل مراحل اخذ سند رسمی و مراحل اخذ سند رسمی در دعاوی ملکی
عنوان الزام به تنظیم سند رسمی یکی از مصادیق پرکاربرد دعاوی ملکی می‏باشد.جهت تحقق وصف حقوقی این عنوان ،عموماً بایستی از موانعی گذر نماییم تا به صورت کامل موفق به اخذ سند رسمی گردیم. این عنوان نسبت به كلیه اموالی كه دارای سند رسمی میباشند مصداق دارد اما از آنجاییكه عموما در اموال غیر منقول (املاك،اراضی و ابنیه)كاربرد بیشتری دارد ،پر واضح است به شرح و توصیف نحوه اخذ سند رسمی نسبت به این قسم از اموال بپردازیم.

بهترین وکیل اخذ سند رسمی پس از اتمام عملیات ساختمانی، در صورتی که احداث ساختمان دارای عیوب فنی و ظاهری نباشد، سازنده یا اشخاص ذینفع بایستی ابتدا اقدام به اخذ پایانکار ساختمانی از شهرداری منطقه شهری مربوطه بنمایند و سپس به موجب پایانکار صادره ، اداره ثبت و اسناد اقدام به تنظیم صورتمجلس تفکیکی نموده و متراژ و محل دقیق واحدها، مشاعات، پارکینگ‏ها و انباری هر واحد را طی طورتمجلس تفكیكی مشخص و معین می‏نماید و بدیهی است پس از تكمیل این مراحل سند ملک آماده تنظیم در دفاتر اسناد رسمی می شود. این شکل از انجام تنظیم سند رسمی درحالت نرمال تعهدات بوده وخارج از فرض موضوع بهترین وکیل مراحل اخذ سند رسمی می‏باشد.

بهترین وکیل اخذ سند رسمی

بهترین وکیل اخذ سند رسمی

و در صورت عدم وجود شرایط معمولی و با فرض عدم انجام تعهدات از سوی شخص متعهد، افراد ذینفع می‏توانند از طریق محاكم دادگستری ضمن الزام متعهد به انجام آن تعهدات بدواً فرد متعهد را الزام به تکمیل ساختمان (با فرض عدم تكمیل ساختمان) و الزام به اخذ پایانکار، الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی، الزام به تنظیم سند رسمی در یكی از از دفاتر اسناد رسمی و حتی الزام به تحویل مبیع و پرداخت کلیه هزینه‏های مرتبط نمایند. بهترین وکیل اخذ سند رسمی از ظاهر امر مشخص میشود که این موضوع به جهت متعدد بودن خواسته ها امری بسیار فنی و پیچیده‏ بوده كه بدیهی است جهت اخذ نتیجه لازم ،نیازمند به اخذ مشاوره از افرادی مطلع و مجرب در زمینه حقوقی می‏باشیم.

بهترین وکیل اخذ سند رسمی دفتر حقوقی ایران با مدیریت محمد مهدی آتش پیکر وكیل پایه یك دادگستری توانایی لازم جهت رسیدن به نتیجه مثبت و کافی را در این موضوع دارد كه مفتخر است شما را در راهیابی به نتیجه مورد نظر حمایت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *