* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. طلاق توافقی فوری در کوتاه ترین زمان | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

طلاق توافقی فوری در کوتاه ترین زمان

دفتر وکالت شمال تهران
دفتر وکالت شمال تهران
دسامبر 31, 2019
گرفتن حکم تخلیه واحد تجاری چقدر طول می کشد
ژانویه 5, 2020

مراحل طلاق توافقی فوری

در رابطه با طلاق توافقی فوری می توان عنوان نمود که در طلاق توافقی ، زن و شوهر در مورد موضوعات مالی و غیرمالی مانند ؛ نفقه ، مهریه ، جهیزیه ، حضانت فرزندان و … با یکدیگر توافق می کنند ، لذا دادگاه با رسیدگی سهل گیرانه ای در مورد پرونده ی طلاق ، رای عدم امکان سازش را برای زوجین خواهان طلاق صادر می کند .

چنانچه زوجین خواهان طلاق فوری و غیرحضوری باشند ، می توانند با وکالت دادن به وکیل طلاق توافقی ، طلاق را در کمترین زمان ممکن و به صورت فوری به سرانجام برسانند .

طلاق توافقی توسط وکیل پایه یک دادگستری

جهت انجام طلاق توافقی فوری ، وکیل با تنظیم صورتجلسه توافقات انجام شده بین زوجین و به امضاء رساندن آن توسط زن و شوهر ، مراحل ثبت دادخواست طلاق را از طریق دفاتر الکترونیک قضایی انجام می دهند ، حتی انجام جلسات مشاوره ی دادگاه بدون حضور زوجین انجام می شود ، وکیل به سرعت رای عدم امکان سازش را برای زوجین از دادگاه دریافت کرده ، به محضر رسمی ثبت ازدواج و طلاق مراجعه کرده و صیغه طلاق جاری می شود و در انتها نیز سند طلاق و شناسنامه های مهر طلاق خورده تحویل زوجین می شود .

مدارک لازم جهت طلاق توافقی

1- اصل سند ازدواج
2-اصل شناسنامه زوجین
3-کپی کارت ملی زوجین
توجه: در صورت مفقودی اصل سند ازدواج باید نوشت آن از دفترخانه محل انعقاد عقد نکاح دریافت گردد.

مشاوره اجباری طلاق توافقی

یکی از شرایط طلاق توافقی مشاوره است که طبق قانون جدید مشاور اجباری گذشته است توضیح جامع و خلاصه این است که هر کدام از زوج و زوجه به هر دلیل در شهر تهران تمایل به حضور در جلسه مشاوره نداشته باشند بدون حضور او و توسط گروه وکلای مدافع جلسه برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *