* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. وکیل متخصص مهریه | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

وکیل متخصص مهریه

حضانت فرزندان بعد از طلاق
حضانت فرزندان بعد از طلاق
اکتبر 16, 2020
وکیل حضانت فرزند
وکیل حضانت فرزند
اکتبر 16, 2020
نمایش همه
وکیل متخصص مهریه

وکیل متخصص مهریه

وکیل متخصص مهریه

در صورتی که زن و شوهر توانستند ظرف یک جلسه مشاوره‌ی حداکثر 3 ساعته در دفتر وکیل، به توافق کامل در مورد طلاق توافقی برسند، سند توافقنامه طلاق توافقی توسط وکیل متخصص مهریه تنظیم شده و توسط زوجین امضا می‌شود و در همان جلسه، وکالتنامه نیز از زوجین دریافت می‌شود.

پرداخت کلیه‌ی هزینه‌های دادرسی و جانبی از جمله حق‌المشاوره وکیل متخصص مهریه، حق‌الزحمه تنظیم سند توافقنامه طلاق توافقی، هزینه‌ی دادرسی و دفتر خدمات قضایی، هزینه گواهی عدم بارداری، هزینه دفتر ازدواج و طلاق، هزینه تامین شاهد طلاق و غیره بر عهده‌ی وکیل متخصص مهریه است.

وکیل متخصص مهریه دعاوی مربوط به مهر بیشترین موارد مطرح شده در دعاوی توسط وکیل متخصص مهریه است. در زندگی مشترک زن ها معمولاً زمانی مطالبه مهریه می‌نمایند که به اختلاف می خورند و قصد طلاق دارند البته در بعضی مواقع نیز، صرفا قصد تنبیه شوهر را دارند، در این مواقع زن به دنبال یک وکیل متخصص مهریه برای توقیف فوری و گرفتن اموال شوهر و مرد نیز در پی راهکاری برای انتقال اموال خود هست تا زنش نتواند توقیف نماید که راهکارها و حضور وکیل متخصص مهریه می تواند کارساز باشد.

وکیل متخصص مهریه در شمال تهران

مهریه مالی است که به دنبال نکاحی که بین زن و مرد جاری می شود به‌ عنوان یک حق برای زن منظور می‌گردد، و مرد ملزم به پرداخت مهریه از زمان جاری شدن عقد می باشد. وکیل متخصص مهریه در منطقه 1 تهران از مهم ترین حقوق مالی زن مهر هست مطابق قانون مدنی ایران به مجرد وقوع عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن به نماید مفهوم این ماده این است که زن در زندگی مشترک هر موقع بخواهد میتواند مهریه خود را مطالبه نماید.

بسیاری از زنان به دلیل اختلاف پیش آمده با همسران اقدام به مطالبه و مراجعه به وکیل خوب برای گرفتن مهریه می کنند. از این رو بسیار مهم است که اطلاعاتی درباره مهریه و نحوه درخواست آن داشته باشیم، توصیه می شود در صورت تصمیم به اجرا گذاشتن مهر، از وکیل متخصص مهریه کمک بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است