* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. وکیل حرفه ای طلاق | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

وکیل حرفه ای طلاق

هزینه وکیل برای گرفتن مهریه
هزینه وکیل برای گرفتن مهریه
نوامبر 16, 2020
وکیل حقوقی آنلاین
وکیل حقوقی آنلاین
دسامبر 12, 2020
نمایش همه
وکیل حرفه ای طلاق

وکیل حرفه ای طلاق

وکیل حرفه ای طلاق

خدمات حقوقی دفتر وکالت منطقه ۱ تهران

بررسی دقیق اسناد و مدارک و ارائه مشاوره تخصصی توسط وکیل حرفه ای طلاق تنظیم دادخواست طلاق توسط وکیل حرفه ای طلاق . تنظیم‌ لوایح دفاعیه در پرونده های مربوط به طلاق توسط وکیل حرفه ای طلاق در قبول وکالت در پرونده های مربوط به طلاق و دفاع از حقوق قانونی شما در دادگاه خانواده .

در صورتی که در پرونده های مربوط به طلاق از خدمات حقوقی و وکیل حرفه ای طلاق دفتر وکالت امیررضا آتش پیکر استفاده کنید نیازی به حضور و پیگیری فیزیکی شما در مراجع قضایی نیست . وجود صدها هزار پرونده خانواده در دادگاههای ویژه خانواده، بیانگر این است که در قسمت حقوق و تکالیف زوجین قبل از خواستگاری فقر حقوقی وجود دارد.

وظیفه وکیل حرفه ای طلاق این نیست که در صورت بروز اختلاف اقدام به تقدیم دادخواست طلاق از سوی زوجه یا زوج نماید.بلکه وظیفه وکیل حرفه ای طلاق این است که با روشنگری موضوع از بروز اختلافات جلوگیری نماید . پیش از انتخاب وکیل حرفه ای طلاق یا هر وکیلی، شما نیاز دارید تا حدودی به مشکل خود و راه حل های قانونی آن اشراف داشته باشید تا بتوانید از مهارت وکیل خود اطمینان حاصل کنید.

بهتر است میزان بودجه‌ تان را به اطلاع وکیل حرفه ای طلاق خود برسانید. وکیل طلاق باید تصویر درستی از امور مالی و هزینه ‌های ازدواج شما داشته باشد. حتما یک کپی از صورت‌ حساب‌های بانکی، اوراق بهادار سرمایه‌ گذاری ها و کلیه قبوض پرداختی همراه داشته باشید. همچنین اسناد و مدارک کلیه دارایی‌ها بدهی ‌های زناشویی خود را نیز تهیه کنید.

آیا می توان هنگام عقد ازدواج حق طلاق را از مرد گرفت؟

یکی از شورطی که می توان در هنگام عقد ازدواج در عقدنامه افزود، حق طلاق زن است.این به معنی عدم برخورداری شوهر از این حق نیست. بلکه زوج رسما و ضمن عقد لازم ازدواج به همسرش وکالت می دهد تا در شرایط خاص و یا شرایط مطلق بتواند خود را مطلقه نماید. با توجه به اینکه درج این شرط در عقدنامه بسیار ظریف و فنی است، حتما با وکیل حرفه ای طلاق قبل از عقد مشاوره نمایید.بسیاری از سردفتران ازدواج که معمولا حقوقدان نیستند، شروط را به نحوی تنظیم می کنند که در صورت بروز اختلاف اصلا راهگشا نیست. بنابراین مشاوره در این قسمت را به وکیل حرفه ای طلاق ارجاع دهید.
وکالت یک حرفه است و وکیل طلاق یک وکیل حرفه‌ای است.

وقتی گفته می شود وکیل طلاق یک وکیل حرفه‌ای طلاق است، نه فقط به معنای این است که در کار خویش تخصص دارد، بلکه به معنای این است که وکیل حرفه ای طلاق واجد شئونی است که به جایگاه وی تشخص می بخشد و هویت وکیل طلاق به اعتبار شئونش احراز می باشد. برای فهمیدن معنای دقیق وکیل حرفه ای طلاق ، ابتدا باید تعریف ” حرفه ” را دانست. سپس می توان به معنای وکیل حرفه ای طلاق پی برد.

دیدگاه ها بسته شده است