* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. وکیل تخصصی طلاق | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

وکیل تخصصی طلاق

وکیل متخصص حقوقی
وکیل متخصص حقوقی
نوامبر 3, 2020
وکیل دعاوی کیفری
وکیل دعاوی کیفری
نوامبر 16, 2020
نمایش همه
وکیل تخصصی طلاق

وکیل تخصصی طلاق

وکیل تخصصی طلاق

دفتر وکالت امیررضا آتش پیکر به صورت تخصصی در زمینه های مختلف خانواده و کیفری و حقوقی فعالیت می کند .

وکیل تخصصی طلاق کیست؟

شاید شما در زندگی به پزشک مراجعه کرده باشید.
و برای کسب نتیجه مطلوب ، طبیعتا به دنبال پزشک متخصص هستید.
تخصصی بودن در زمینه پزشکی به شناخت بیماری و درمان آن بسیار کمک می کند .
در زمینه وکالت نیز این مسئله وجود دارد .
برخی وکلا به واسطه قبول وکالت در پرونده خانواده در این زمینه به تجربه و تخصص رسیده است .
بنا براین به سبب کسب اطلاعات و تجربه بیشتر معمولا سعی دارند،
در این نوع پرونده ها بیشتر ورود کنند به همین منظور
به وکلای متخصص خانواده و طلاق نیز وکیل تخصصی طلاق خطاب می شود .

وکیل تخصصی طلاق در واقع به شما راهکار های قانونی و سریع را نشان می دهد تا بتوانید در خصوص طلاق به حق و حقوقات خود برسید .

و همچنین اگر در زمینه مسائل خانواده دچار مشکل شده اید و یا در زمینه طلاق نیاز به مشاوره دارید میتوانید با کارشناسان دفتر وکالت امیررضا آتش پیکر در تماس باشید و همچنین میتوانید در زمینه طلاق مطالب حقوقی بسیار مفیدی که در سایت قرار داده ایم استفاده کنید فقط کافیست کلمه مورد نظر خود را در قسمت جستجوی سایت وارد کنید تا مطالب مرتبط با موضوع به شما پیشنهاد شود .

چرا به وکیل تخصصی طلاق نیاز داریم؟

وقتی که عقد نکاح بین دختر و پسر بسته می‌شود، حقوق و تکالیفی برای هر دو طرف ایجاد می‌گردد. اما در مواردی که امروزه تعداد آن‌ها کم نیست، زن و شوهر متوجه می‌شوند که دیگر توان یا تمایل به ادامه زندگی با یکدیگر را ندارند. این امر به علت‌های مختلفی از جمله خیانت طرف مقابل، اعتیاد، بیکاری، عدم توانایی جنسی، بچه‌دار نشدن و … باشد.

بنابراین، زن و شوهر تصمیم می‌گیرند که به عنوان آخرین راهکار، طلاق بگیرند. پس، باید مراحل طلاق را شروع کنند. هرچند زن و شوهر میتوانند خود نیز برای طلاق اقدام کنند اما استفاده از یک وکیل تخصصی طلاق می‌تواند بسیار به آن‌ها در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب خود کمک کنند. به طور کلی، در اصل ۲۵ قانون اساسی ایران آمده که هرکسی که مشکل قانونی پیدا می‌کند، می‌تواند وکیل داشته باشد. پس، داشتن وکیل تخصصی طلاق هم حق برای زن و هم حق برای شوهر است. همچنین، پرونده‌های طلاق معمولا پرونده‌های تخصصی هستند که حقوق و وظایفی را برای زن و شوهر به وجود می‌آورند.

دیدگاه ها بسته شده است