* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. وکیل متخصص امور ملکی | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

وکیل متخصص امور ملکی

وکیل طلاق توافقی
وکیل طلاق توافقی
ژوئن 18, 2020
هزینه طلاق توافقی
هزینه طلاق توافقی
ژوئن 22, 2020
نمایش همه
وکیل متخصص امور ملکی

وکیل متخصص امور ملکی

وکیل متخصص امور ملکی

وکیل متخصص امور ملکی چه ویژگی هایی دارد ؟

۱ – یکی از خصوصیات مهم وکیل امور ملکی میزان تجربه وی است، تجربه وکیل در امور مربوط به املاک و اراضی باعث می شود تا وی بتواند تا با درصد موفقیت بالاتری در تمامی دعاوی ملکی وکالت نماید و با توجه به تجربه می تواند میزان موفقیت در پرونده را پیش بینی کند.

۲ – یکی دیگر از ویژگی های مهم وکیل ملکی دانش حقوقی و تسلط وی در زمینه های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی مربوط به املاک است و وکیل ملکی با تجربه باید آشنا به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها و نظریات اساتید برجسته حقوق و دکترین حقوقی باشد.

فروشنده مکلف است پس از فروش ملک به مشتری، مبیع را به وی تحویل دهد، اما در مواردی فروشنده از این امر سر باز میزند، به خصوص در مواقعی که فاصله زمانی قابل توجهی بین وقوع معامله و تنظیم سند رسمی وجود داشته باشد و به دلیل سودجویی فروشنده از افزایش قیمت‌ها، این مشکل بیشتر مشاهده می‌شود.

در هنگام بروز این مشکل خریدار می‌تواند با کمک وکیل متخصص امور ملکی ، اقدام به طرح دعوای الزام به تحویل مبیع علیه فروشنده نموده و از این طریق اقدام به دریافت ملک خریداری شده خود نماید.

وکیل متخصص دعوی خلع ید

برای اثبات داشتن حق خلع ید، شخص ذینفع در این دعوی باید علاوه بر اثبات مالکیت ملک خود تصرف غاضبانه فرد متصرف را برای دادگاه اثبات کند و گرنه دعوی وی به علت نداشتن ادله کافی رد خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از رد دادخواست خلع ید، شخص ذینفع در دعوی می تواند قبل از اقامه دعوی با وکیل متخصص امور ملکی مشاوره ایی داشته باشد.

هزینه بهترین وکیل متخصص امور ملکی

همانطور که قبلاً هم گفته شده هزینه یا دستمزد وکلای متخصص بنا به تخصص و حوزه فعالیت کاری آن ها متفاوت بوده است و نمی توان به یک مبلغ خاصی اکتفا نمود اما اتفاق خوبی که برای کاربران سامانه دادسان افتاده است این هست که از آنجایی که بعد از ثبت درخواست، آنان می توانند دستمزد و رزومه چند وکیل متخصص را به صورت همزمان ببینند همین امر سبب شده که به خاطر حس رقابتی که در بین وکلا به وجود می آید هزینه های به صرفه ی از جانب وکلا برای کاربران اعلام شود.

معرفی یک وکیل متخصص امور ملکی

اگر شما مستاجر، مالک یا موجر یا خریدار و یا فروشنده هستید و در خصوص ملک و املاک اجاره ایی خود یا فروش آن دچار مشکل شده اید و نمی دانید برای حل آن ها از چه راهکار های قانونی استفاده نمایید کافی است مشکل حقوقی خود را با کارشناسان حقوقی منطقه 1 تهران در میان بگذارید تا آنان بعد از ثبت درخواست حقوقی شما رزومه و درصد موفقیت چند وکیل متخصص امور ملکی را برای شما ارسال نمایند تا شما عزیزان با خیالی آسوده از بین وکلای متخصص امور ملکی، وکیلی را انتخاب کنید که متناسب با میزان درآمد شما باشد.

چگونه کار خود را به بهترین وکیل متخصص امور ملکی بسپاریم؟

بهترین وکلا برای شما کسانی هستند که در امور ملکی تخصص دارند.

برای انتخاب بهترین وکیل متخصص امور ملکی شرایطی از جمله

رزومه و قیمت پیشنهادی از چند وکیل
هزینه مشاوره اولیه
پیشنهاد متنی از چند وکیل متخصص کار خود
امتیاز سایر کاربران به وکلا در نظر گرفته می شود .

دیدگاه ها بسته شده است