* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. وکیل دعاوی حقوقی | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

وکیل دعاوی حقوقی

هزینه وکیل طلاق
هزینه وکیل طلاق
اکتبر 23, 2020
مدارک طلاق توافقی
مدارک طلاق توافقی
اکتبر 23, 2020
نمایش همه
وکیل دعاوی حقوقی

وکیل دعاوی حقوقی

وکیل دعاوی حقوقی

وکیل دعاوی حقوقی برای تخلیه ملک

طبق مواد قانون مدنی، مستاجر مطابق عقد اجاره مالک منافع مورد اجاره شده و طبق مدت اجاره حق دارد از ملک اجاره ایی موجر برای رفع حوائج ضروری خود استفاده نماید. حال اگر بنا به دلایلی از جمله اتمام مدت اجاره، مستاجر راضی به تحویل مورد اجاره (ملک) به موجر نشود وکیل دعاوی حقوقی می تواند با گرفتن حکم تخلیه ملک از حق و حقوق موجر دفاع نماید.

حضور وکیل دعاوی حقوقی در دعوی الزام به تنظیم سند رسمی

عموماً سندی که برای نقل و انتقال اموال غیر منقول در بین خریدار و فروشنده به کار برده می شود تنظیم مبایعه نامه می باشد که مطابق این مبایعه نامه و تاریخی که برای تنظیم سند رسمی در آن درج شده است خریدار از فروشنده می خواهد که در روز گفته شده در سند، خود را به دفتر اسناد رسمی مورد توافق فی مابین برساند حال اگر فروشنده بی دلیل در دفتر ذکر شده حضور پیدا نکند وکیل خریدار می تواند دعوی الزام به تنظیم سند رسمی را در دادگاه های حقوقی اقامه کند.

وکیل دعاوی حقوقی و اقامه دعوی رفع تصرف عدوانی

دعوی رفع تصرف عدوانی زمانی در دادگاه حقوقی قابل اقامه می باشد که مال غیر منقول بدون رضایت مالک در تصرف فرد متصرف باشد. چرا که بنا به ماده 158 قانون آیین دادرسی مدنی، دعوی تصرف عدوانی عبارت است از ادعای متصرف سابق مبنی بر اینکه فرد دیگر بدون کسب رضایت از وی اقدام به تصرف و استفاده از مال غیر منقول نموده است حال او با گرفتن وکیل دعاوی حقوقی در پی به دست آوردن حق تضییع شده خود و جبران خسارت به وجود آمده می باشد.

تقسیم سهم الارث توسط وکیل دعاوی حقوقی

به جرات می توان گفت که حضور یک وکیل متخصص برای تقسیم سهم الارث و گرفتن به موقع گواهی انحصار وراثت و تقسیم بندی عاقلانه مورد مورثی در بین وارث می تواند بهترین اتفاقی باشد که برای وراث متوفی میفتد. چرا که وکیل دعاوی حقوقی با تجربه ای که دارد به خوبی می تواند مانع از وقوع اختلافات و بحث و جدال در بین وراث شود.

تغییر و اصلاح شناسنامه توسط وکیل دعاوی حقوقی

اشتباهاتی که در تنظیم شناسنامه های گذشته افراد وجود داشته، سبب شده است که افراد برای اصلاح شناسنامه خود و تغییر اطلاعات اشتباه موجود در شناسنامه اقدام به گرفتن مشاوره از وکیل دعاوی حقوقی نمایند.

وکیل دعاوی حقوقی برای اثبات اعتیاد زوج

همانطور که مستحضر هستید اعتیاد زوج می تواند یکی از دلایل طلاق گرفتن زن از مرد باشد و از آنجایی که حق طلاق زن از آن زوج می باشد اثبات اعتیاد مرد برای طلاق، امری پیچیده و سخت می باشد که بدون حضور وکیل دعاوی حقوقی تا حدی غیر ممکن می باشد

دیدگاه ها بسته شده است