* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. بهترین وکیل دعاوی بانکی | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

بهترین وکیل دعاوی بانکی

بهترین وکیل پایه یک دادگستری
بهترین وکیل پایه یک دادگستری
ژانویه 26, 2018
نمایش همه
خیانت در امانت

پخیانت در امانت

بهترین وکیل دعاوی بانکی در تهران 

عموما به محض استفاده از الفاظ داد و ستد به صورت ناخود آگاه معطوف به شكل یا كلمه پول می شویم. به درستی پول عنصر اصلی مبادلات تجاری تلقی شده و با وجود آن امور مرتبط با داد و ستد نیز تسهیل گردیده است. امروزه به دلیل وجود فضای امن در بانك ها اكثر دریافتها و پرداختها ،و مبادلات پولی و ارزی به بانكها سپرده شده است. در این میان با توجه به انبوه حجم مبادلات پولی، كه اغلب یك طرف آن مبادلات را نیز اشخاص غیر دولتی تشكیل میدهند،به دلیل ناآشنایی با مصوبات قانونی و آیین نامه های بانك مركزی و سایر شرایط قراردادی، بعضا دچار مشكل و وکیل دعاوی بانکی گردیده واختلافاتی تحت عنوان كلی دعاوی بانكی آشكار میشود ایضا به دلیل نا آشنایی با حقوق خود ،ناگزیر از پرداختن غرامت هایی بعضا سنگین می شوند كه یقینا یكی از علل رشد قارچ گونه بانكها و ثروتمندی روز افزون آنها، عدم رعایت حقوق مشتری از دیدگاه كلی میباشد. از طرفی حتی برخی از بانكها علیرغم وجود ضوابط بانكی با درج شروطی برخلاف آن ضوابط عملا بر خلاف قوانین در انعقاد قراردادهای خود كوشیده و از دیدگاه بهترین وکلای دعاوی بانکی آشنا به شروط باطله قراردادی ، امكان مطالبه حق از طریق اقامه دعوی بانكی امكانپذیر میگردد.

بهترین وکیل دعاوی بانکی

بهترین وکیل دعاوی بانکی

حال برای آنكه با عناوین وکیل دعاوی بانكی آشنا بشوید لازم دانستیم كه به تعدادی از آن عناوین اشاره نماییم كه عبارتند از: وکیل دعاوی بانكی وصول مطالبات معوق، وکیل دعاوی اعتبارات اسنادی، وکیل دعاوی مربوط به املاك در رهن بانكها، وکیل دعاوی زیاده خواهی بانكها بر خلاف شرایط قراردادی و مصوبه وامها، ضمانت نامه های بانكی،درج شروط خلاف قوانین در قراردادهای بانكی ، جرایم پولشویی و عدم رعایت وصف امانتداری بانكها وبسیاری از موارد دیگر كه در همین راستا بدیهی است جهت احقاق حق به فراخور حال هر یك از دعاوی فوق نیازمند به بررسی كامل پرونده توسط بهترین وکیل دعاوی بانکی میباشیم و یقینا با توجه به دانش و تخصص موجود و سوابق بهترین وکلای در دعاوی بانكی امید بر رفع مصائب ضمن طرح دعوی بانكی مرتبط با موضوع خواهیم بود.

1 دیدگاه

  1. رضا زمزم گفت:

    با سلام خواهشمندم وکیل دعاوی مربوط به املاک در رهن بانک معرفی فرمایید ۰۹۱۹۲۶۳۲۹۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *