* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. بهترین وکیل مهریه در تهران | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل مهریه
وکیل مهریه
سپتامبر 25, 2020
حضانت فرزندان بعد از طلاق
حضانت فرزندان بعد از طلاق
اکتبر 16, 2020
نمایش همه
بهترین وکیل مهریه در تهران

بهترین وکیل مهریه در تهران

بهترین وکیل مهریه در تهران

ممکن است بسیاری از افراد به دلیل اختلاف پیش آمده با همسران اقدام به مطالبه مهریه خود با مراجعه به بهترین وکیل مهریه در تهران کنند. از این رو بسیار مهم است که اطلاعاتی درباره مهریه و نحوه درخواست آن داشته باشیم.

طبق دانسته های اکثر افراد مهریه مالی است که به دنبال نکاح که بین زن و مرد جاری می شود به‌ عنوان یک حق برای زوجه منظور می‌گردد، و مرد ملزم است که نسبت به پرداخت نسبت به پرداخت مهریه از زمان جاری شدن عقد مبادرت ورزد. در اکثر مواقع مهریه به‌عنوان یک وجه‌الضمان عاطفی در شناخته می شود و تا زمانی که بین زوجین اختلافی پیش نیاید به اجرا گذارده نمی‌شود .

مهریه باید از مواردی انتخاب شود که میان مسلمانان مالیت داشته باشد. این بدان معناست که نمی توان شراب را برای مهریه انتخاب کرد. از طرفی مهریه باید کاملا مشخص و معین باشد اعم از طلا و سکه و اموال منقول و غیرمنقول با ذکر تعداد و مشخصات. برای مثال نمی توان خانه ای که قرار است در آینده خریداری شود را به عنوان مهریه در نظر گرفت.

مهریه از راه های متفاوتی می تواند درخواست شود که از جمله آن ها می توان به : از طریق اداره ثبت و از طریق مراجع قانونی پیگیری مطالبه گردد در این مرحله زن می تواند به کمک بهترین وکیل مهریه در تهران می تواند مراحل قانونی مطالبه مهریه را سریعتر بگذراند.

پرونده های خانواده علی رغم اینکه ساده به نظر می رسند اما از ظرافت های بسیاری برخوردارند. بیشتر مردم تصور می کنند که می توانند بدون وکیل و صرفا با استفاده از یک مشاوره حقوقی رایگان اینگونه پرونده ها را به سرانجام برسانند اما این تصور بسیار نادرست است و قطعا بدون دسترسی به بهترین وکیل مهریه در تهران مجبور خواهید شد از بخشی از حقوق قانونی خود گذشت نمایید. دپارتمان حقوق خانواده موسسه حقوقی و داوری فرهنگ تفاهم آماده ارائه خدمات زیر می باشد.

بهترین وکیل مهریه در تهران

طبق ماده ی 1082 قانون مدنی به مجرد عقد زن مالک مهر می شود و میتواند هر نوع تصرفی که بخواهد در آن بنماید . مهریه از حقوق مالی زن است که تنها در موارد استثنایی به وی تعلق نمیگیرد .بهترین وکیل مهریه در تهران می تواند زوجه را در گرفتن مهریه راهنمایی نماید .به دلیل پیچیدگی های دریافت مهریه بهتر است زوجه از بهترین وکیل مهریه در تهران مشاوره بگیرد .

بهترین وکیل مهریه در تهران یکی از مشکلاتی است که شهروندان استان تهران با آن مواجه هستند .ممکن است بسیاری از افراد به دلیل اختلاف پیش آمده با همسران اقدام به مطالبه مهریه خود با مراجعه به بهترین وکیل مهریه در تهران کنند .از این رو بسیار مهم است که اطلاعاتی درباره مهریه و نحوه درخواست آن داشته باشیم .مهریه مالی است که مرد همزمان با انعقاد نکاح در سند رسمی ازدواج متعهد می شود به همسر خود بپردازد .مهریه باید چیزی باشد که در بین مسلمانان مالیت داشته باشد ، مثلا مشروبات الکلی را نمی توان مهریه قرار داد .زیرا در بین مسلمانان مالیت ندارد ، بنابراین مهریه می تواند پول نقد ، سکه و طلا ، اموال منقول و غیر منقول و حتی انجام کار خاصی بر ذمه شوهر باشد .مثلا اینکه شوهر به عنوان مهریه متعهد شود که سوره یاسین را به همسرش بیاموزد .مهریه باید کاملا مشخص و معین باشد و مبهم نباشد .

دیدگاه ها بسته شده است