* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. مدارک طلاق توافقی | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

مدارک طلاق توافقی

وکیل دعاوی حقوقی
وکیل دعاوی حقوقی
اکتبر 23, 2020
وکالت دعاوی خانواده
وکالت دعاوی خانواده
اکتبر 31, 2020
نمایش همه
مدارک طلاق توافقی

مدارک طلاق توافقی

مدارک طلاق توافقی

زوجین می توانند به وکیل طلاق توافقی برای دادن مدارک طلاق توافقی(مدارک طلاق توافقی لازم) و همچنین وکالت مراجعه کنند. زوجین می بایستی اصل عقدنامه یا رونوشت، اصل شناسنامه ها و کپی کارت ملی را به وکیل تحویل دهند و اگر به هر دلیل تمایل به گرفتن وکیل نداشته باشند با در دست داشتن مدارک طلاق توافقی و بدون نیاز حضور والدین، به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست مربوطه (طلاق توافقی) را ثبت کنند .دقت داشته باشید که یک وکیل نمی تواند از طرف هردو وکالت داشته باشد.

اگر زوجه از زوج وکالت در طلاق داشته باشد وکیل دادگستری، در واقع وکیل با واسطه ی زوج خواهد بود. بنابراین حضور همسر در دادگاه و امضای دادخواست و سایر مدارک طلاق توافقی از سوی او الزامیست مگر اینکه زوج و زوجه هر کدام به دو وکیل وکالت بدهند که در این صورت نیاز به حضور هیچ یک از زوجین در دادگاه نیست و کلیه اقدامات حتی ثبت و انجام تشریفات طلاق بدون حضور آنها انجام می شود. به شما توصیه میکنیم حتما از وکیل استفاده کنید و مدارک طلاق توافقی را در اختیار وکیل قرار دهید تا هم از حق خود به خوبی برخوردار شوید و هم با توجه به اگاهی وکیل نسبت به قانون، وکیل می تواند شرایطی را فراهم اورد تا مشکلات احتمالی به وجود نیاید.

مدارک طلاق توافقی

زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:

اصل عقدنامه یا رونوشت آن
اصل شناسنامه زوج (مرد)
اصل شناسنامه زوجه (زن)
کپی کارت ملی زوجین
وکالت نامه محضری طلاق (درصورتیکه حق طلاق با زن باشد)
توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و ….
گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مراکز پزشکی مجاز صورت گیرد)
نظر واحد مشاوره در دادگاه خانواده
گواهی بکارت از پزشکی قانونی (برای طلاق توافقی در دوران عقد)

دیدگاه ها بسته شده است