* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. وکیل جرایم رایانه ای | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

وکیل جرایم رایانه ای

وکیل جرایم سایبری
وکیل جرایم سایبری
فوریه 3, 2021
وکالت جرایم شبکه‌ های اجتماعی
مارس 2, 2021
نمایش همه
وکیل جرایم رایانه ای

وکیل جرایم رایانه ای

وکیل جرایم رایانه ای

بنا به تعریف وکیل جرایم رایانه ای به جرایمی که از طریق رایانه صورت میگیرد جرایم رایانه ایی میگویند و اگر رایانه به شبکه ی اینترنت نیز وصل باشد این موضوع مصداق جرایم اینترنتی را پیدا میکند جرم اینترنتی در فضای مجازی اتفاق می افتد و جهت تعقیب میتوان توسط وکیل جرایم رایانه ای از طریق طرح شکایت و ارجاع به مجتمع قضایی ویژه ایی که در خصوص این نوع جرایم پیش بینی شده مراجعه نمود .

امیررضا آتش پیکر وکیل جرایم رایانه ای به صورت تمام وقت و هر زمان که نیاز باشد پی گیری جرایم رایانه ای شما را برعهده می گیرد وتمامی مراحل پیشرفت پرونده در دادگستری را به صورت دقیق وکامل به اطلاع موکلین خود می رساند امیررضا آتش پیکر وکیل جرایم رایانه ای همواره سعی بر این است که در کوتاه ترین زمان ممکن و با اخذ حق الوکاله مناسب پرونده های شما را به نتیجه مثبت برساند .

ویژگی انحصاری جرائم رایانه ای یکی از نکات مهم و اساسی و وجه تفاوت آن ها با جرایم سنتی است. چرا که به همین خاطر وکیل جرایم رایانه ای و سایبری ناگزیر است علاوه بر افزایش دانش حقوقی خود، شیوه های دفاعی خود در دادسراها را مطابقت دهد با تکنیک های مدرنی که بسیاری از مردم و وکلای سنتی از آن بی خبر هستند.

وکیل جرایم رایانه ای تنها در صورتی می تواند در دادگاه های مربوط به جرایم رایانه ای و سایبری به درستی از موکلش دفاع کند که علاوه بر تسلط و آگاهی کامل از مسائل حقوقی و قضایی، تا حدودی با مباحث تخصصی مربوط به رایانه و اینترنت نیز آشنا باشد. حتی گاهی ممکن است لازم شود که یک وکیل جرایم رایانه ای برای دفاع بهتر از موکلش در دادگاه پیش از حضور در جلسه، با متخصصین مربوط به علوم رایانه ای و اینترنت مشورت نماید .

دلایل مهمی که سبب می ‌شود افراد از وکیل جرایم رایانه‌ای استفاده کنند. این است که به واسطه تخصص‌ های کافی وکیل جرایم رایانه ای می توانند قدم به قدم در روند پرونده پیش رفته و یا قبل از روند طرح پرونده با استفاده از مشاوره ‌های حقوقی متعددی که وکیل جرایم رایانه‌ای می‌تواند برای افراد مال ‌باخته در نظر بگیرد توضیحات و آگاهی ‌های لازم در این زمینه برای اشخاص در نظر گرفته می ‌شود .

دیدگاه ها بسته شده است