* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. مشاوره حقوقی خانواده | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

مشاوره حقوقی خانواده

وکیل حقوقی آنلاین
وکیل حقوقی آنلاین
دسامبر 12, 2020
وکیل پایه یک دادگستری تهران
وکیل پایه یک دادگستری تهران
دسامبر 25, 2020
نمایش همه
مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی خانواده

دروسی که در بصورت تئوری و عملی به دانشجویان حقوق تدریس می شود قواعد و اصول قرار داد نویسی ، روش مشاوره حقوقی خانواده و نحوه برخورد با مراجعين و حل اختلافات مالی و خانوادگی است. بطور مثال، خرید و فروش و اجاره و استیجار در انگلستان منحصرا از طریق و با واسطه آنان امکان پذیر می باشد. و همین امر موجب می شود که تنظیم استاد معاملات مربوط به غير منقول با رعایت کلیه جوانب حقوقی انجام شود.بیع نامه ها و توافق نامه ها و قولنامه های عادی که صاحبان بنگاههای معاملات ملکی تنظیم می کنند ، در بسیاری از موارد، به جهت عدم رعایت مقررات قانونی ، باعث بروز اختلافاتی بین دو طرف و طرح دعوی در دادگستری می شود .

اگر آماری وجود داشته باشد یا تهیه شود ، معلوم خواهد شد درصد بالایی از دعاوی حقوقی که در دادگاهها مطرح شده اند بر مبنای بیع نامه ها و قراردادهای عادی می باشد که با واسطه دلالان یا بنگاههای معاملات ملکی تنظیم شده اند.

اينترنت به دليل گستردگي، به راحتي قابل دسترس بودن، ارزان بودن، امكان ارتباط برقراركـردن با سرتاسر جهان به مانند دنيايی بی انتها است و نقشـی كليـدی در توسـعه و تخريـب كشـورها دارد. اگر از آن در جهت صلح و امنيت اقتصـادي و ارتباطـات مثبـت و قانونمنـد اسـتفاده شـود، تكنولوژی بسيارخوب براي كشورها محسوب ميگردد ولی اگر از آن درجهت مخـالف، همچـون نقض حريم خصوصی افراد، نقض حقـوق مالكيـت فكـری، تـوهين و افتـرا ، تخريـب كامپيوترهـا و نرمافزارها استفاده شود، اثر معكوس خواهد داشت.

برای بهره بردن هرچه بهتر از ايـن دنيـای جديد، طرح يك چارچوب قانونی جديد يا هماهنگ كـردن قواعـد موجـود بـا نيازهـای ايـن فضـا ناگزير به نظر ميرسد. شما میتوانید تحت این چارچوب با مشاوره حقوقی خانواده به صورت آنلاین در تماس باشید . و سوالات خود را در زمینه خانواده با مشاوره حقوقی خانواده در میان بگذارید .

رسانه های ارتباطی امروزه جلوه های حاكم و رايج از زندگی روزانه و مدرن شده انـد ؛ بـه گونه های كه زندگی بدون آنها غير ممكن به نظر ميرسد. امیررضا آتش پیکر وکیل پایه یک دادگستری نیز با مشاوره حقوقی خانواده آنلاین خدمات غیرحضوری را ارائه میکند که شما عزیزان بدون مراجعه حضوری می توانید از مشاوره حقوقی خانواده بهره مند شوید . ظهور اينترنت و حضـور قـوی آن به تحكيم جايگاه اين رسانه ها در جهان مدرن كمك كرده است . اينترنت كه به ميزان وسيعی در جهان گسترش يافته است، به عنوان رسانه های جهانی شرايط جديدی از تجربه های ارتباطی را برای ميليونها انسان و هزاران سازمان شـكل داده است.

وکلا نیز از این قاعده پیروی کرده و مشاوره حقوقی خانواده را به صورت آنلاین ارائه می دهند . پيدايش فضای مجازی كه مهمتـرين حـوزه آن اينترنـت اسـت از بـزرگ تـرين تحـولات فناوری در قرن بيستم به شمار ميرود. فناوری جديد احتياج به قوانين جديـد نيـز دارد .

اينترنت همانگونه كه فرصتهای جديد در تجارت و زندگی افراد پديدآورده، در زمینه حقوقی نیز کمک شایانی به جامعه امروز کرده است که با تماس تصویری به صورت آنلاین میتوانید از خدمات مشاوره حقوقی خانواده بهره مند شوید .

دیدگاه ها بسته شده است