* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. مشاوره وکالت آنلاین | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

مشاوره وکالت آنلاین

مشاوره حقوقی تصویری واتساپ WhatsApp
مشاوره حقوقی تصویری واتساپ WhatsApp
آوریل 30, 2020
وکیل مشاور غیرحضوری
وکیل مشاور غیرحضوری
آوریل 30, 2020
نمایش همه
مشاوره وکالت آنلاین

مشاوره وکالت آنلاین

مشاوره وکالت آنلاین

بر این اساس جهت مشاوره وکالت آنلاین حقوقی به صورت غیر حضوری کافی است پس از مشاوره حقوقی به صورت تلفنی، مدارک و مستندات خود را در واتس اپ برای وکلای متخصص مشاوره وکالت آنلاین ارسال نمایید تا با توجه به این مدارک نظر کارشناسی و دقیق خود را ارائه کنند. و در صورتی که نیاز به حضور وکیل پایه یک دادگستری در پرونده شما باشد با آماده کردن شرایط مشاوره وکالت آنلاین از قبل بدون اینکه مدت زمان حضور شما در دفتر زیاد باشد ، امکان امضاء اوراق وکالت با رعایت اصول بهداشتی به جهت جلوگیری از انتقال ویروس فراهم می باشد.

مشاوره وکالت آنلاین گروه پرشیا مدافع با همکاری بهترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری پس از تماس شما با شماره های ما و تعیین موضوع مورد سوال شما را به وکیل متخصص مشاوره وکالت آنلاین همان حوزه وصل نموده و امکان مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته را فراهم می نماید.

مشاوره وکالت آنلاین در صورت ارجاع پرونده با تشکیل هیئت تخصصی وکلا و طرح موضوع پرونده بهترین راه طرح و پیگیری پرونده را انتخاب و بهترین لایحه را برای موضوع شما تنظیم می نمایند.

برای مثال در خصوص دعاوی ملکی مشاوره وکالت آنلاین تلفنی در گروه وکلای تهران مدافع به صورت ۲۴ساعته در اختیار شما هموطنان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *