* به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات وکالت غیر حضوری ، مشاوره تلفنی و گفتگوی آنلاین - تصویری ما استفاده نمایید. بهترین وکیل متخصص داوری | دفتر وکالت اميررضا آتش پیکر | وکیل پایه یک دادگستری | گروه حقوقی پرشیا

بهترین وکیل متخصص داوری

بهترین وکیل اخذ سند رسمی
بهترین وکیل اخذ سند رسمی
ژانویه 26, 2018
نفقه چیست
نفقه
فوریه 18, 2018
نمایش همه
بهترین وکیل متخصص داوری

بهترین وکیل متخصص داوری

بهترین وکیل متخصص داوری در تهران

بهترین وکیل متخصص داوری و نکاتی از قرارداد داوری

قرارداد داوری می‏تواند دارای انعطاف بسیار بالایی بوده و طبق اصل حاکمیت اراده و اصل آزادی اراده بسیار مؤثر واقع شود در این میان ممکن است مطالبی در کتب حقوقی ناگفته مانده باشد که این دفتر با توجه به تجارب خود به ابراز آن نکات طی بندهای ذیل می‏پردازد :

1- در زمینه دادرسی دو دسته عمده مقررات در حقوق ایران داریم اول: دادرسی در آئین دادرسی مدنی که به عنوان مرجع و منبع قوانین داخلی تلقی می‏گردد. دوم: قانون دادرسی تجاری بین‏المللی که به عنوان قواعد قابل اعمال در دعاوی تجاری بین‏المللی مورد استفاده قرار می‏گیرد.
2- در قراردادهای داوری می‏بایست شرایط صحت قراردادها احراز و وجود داشته باشد. نظیر قصد و رضا بر قبولی داوری در قرارداد که با صراحت اعلام می‏شود و حتی ممکن است طی متممی به قرارداد پیوست شود همچنین شرایط اهلیت در اختیار داور و داوری مطابق اهلیت در اقامه دعوی می‏باشد.
3- اساساً شخص حقیقی یا حقوقی می‏تواند به داور و داوری مراجعه نماید همچنین داور بایستی شخص حقیقی باشد هرچند شخص حقوقی نیز می‏تواند داور قرار گیرد لکن در نهایت اشخاص حقیقی مسئول در شخص حقوقی داوری می‏نمایند.

بهترین وکیل متخصص داوری

بهترین وکیل متخصص داوری

4- موضوعات قرارداد داوری باید معین باشد و همچنین می‏تواند روابط مشخصی باشد که می‏توان منشاء اختلافات آتی باشد. لکن موضوع بایستی قابل ارجاع به داوری باشد.
5- اشکال و انواع قرار داوری متفاوت می‏باشند و توافق در زمینه رجوع به بهترین وکیل متخصص داوری در تمامی مراحل یک قرارداد ممکن است و الزامی نیست که کتبی باشد و به طور کلی هرگاه رضایت شخص به داوری احراز گردید، قرارداد داوری نیز طبق قوانین و اصول داوری محقق می‏گردد. حتی ممکن است داور به موجب وکیل یا ثالث انتخاب شود که این موضوع نیاز به اذن شخص اصیل دارد و زبان داوری و مدت، مقر، محدوده اختلاف، موضوع اختلاف نیز اصولاً می‏بایست در قرارداد داوری درج شود.
6- شرایط بهترین وکیل متخصص داوری می‏بایست مستقل باشد و محرومیت از داوری نشده باشد (نظیر قضات و کارمندان و…) و اساسا در معرض تأثیرپذیری نباشد.
7- در صورت توافق طرفین بر اسقاط شرط داوری و یا فوت یا حجر یکی از طرفین داوری ، داوری از بین می‏رود.

بهترین وکیل متخصص داوری هزاران نکات دیگر که هریک از آن نکات می‏تواند موجب شکست یا پیروزی افراد در پرونده‏های قضایی باشد که در این مقال نمی‏گنجد و بدیهی است جهت موفقیت در پرونده‏هایی با موضوع اختلافات داوری بدواً ضمن تعیین داور مطلع و مجرب اقدام شایسته به عمل آید و به فرض عدم توجه به مطالب پیش گفته دفتر حقوقی ایران با مدیریت امیررصا آتش پیکر وكیل پایه یك دادگستری مفتخر است با قرار گرفتن به عنوان بهترین وکیل متخصص داوری و مشاوره یا ارائه راهكار مناسب و دفاع از حقوق شما مصائب پیش آمده از مبحث دعاوی داوری را رفع و رجوع نماید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *